Love the look #5

Dit is mijn favoriete look voor deze tijd van het jaar. De echte koude winter laat nog steeds op zich wachten, maar het is helaas voorlopig ook nog geen lente. Ik vind de print van de jas heel vrolijk en toch winters. Verder is het een rustige look en de rode lippen zetten het laatste puntje op de i. Ik heb zelf nog nergens zo’n jas gezien, maar hij lijkt me een leuke toevoeging aan mijn collectie. Op het moment staan alleen een simpele zwarte jas en een klassieke trenchcoat hoger op mijn verlanglijstje.

xx Lisa

bron: fashionsquad.com

Geef een reactie

