New In | Elie Saab parfum

Elie Saab parfum

Het is altijd moeilijk om een geurtje te vinden dat goed bij je past. Het leek mij altijd leuk om mijn eigen parfum te hebben dat mensen met mij associëren. Ik weet nog niet of ik dat punt heb bereikt, maar ik ben groot fan van de parfum van Elie Saab. Het is een heerlijke zoete geur. Hij is niet te zoet en dat vindt ik fijn want anders wordt het al snel een beetje ‘goedkoop’. Het is op de markt gebracht door mijn favoriete ontwerper Elie Saab. Elie Saab maakt elk jaar weer hele vrouwelijke jurken die altijd een beetje het ‘prinsessen gevoel’ hebben. Het is dan ook geen verrassing dat de geur door het merk wordt beschreven als “een ode aan het licht, dat de pracht en schittering van een stralende vrouwelijkheid viert met een houtachtig, zonnig en bloemig akkoord. Een elegant en omhullend geuraura als een sleep van een Haute Couture jurk”. Ik had zelf deze precieze worden niet bij de geur bedacht, maar ik kan me er best in vinden.

Los van de geur zelf, ben ik ook groot fan van de advertenties die er bij hoort. Die jurk…. wauw. Als ik het ooit zou kunnen betalen zou ik die jurk absoluut zo snel mogelijk in mijn bezit willen hebben. Om heel eerlijk te zijn was de jurk die ik in de etalage van de Douglas zag de reden dat ik het parfum in eerste instantie wilde hebben. Ik had het geluk dat de geur ook heel lekker was. Hij staat nu trots op mijn kaptafel en ik begin de dag nu met een beetje parfum op mijn pols.

xx Lisa

bron foto: http://www.geurengoeroe.com

Geef een reactie

