Girl crush | Negin Mirsalehi

Negin Mirsaheli

De meeste bloggers die ik volg komen uit Engeland, Zweden of uit de VS. Sinds een paar maanden volg ik ook een blogster van Nederlandse bodem. Ze wordt steeds populaider in Nederland en ik snap wel waarom. Ze heeft een immens goed gevoel voor stijl en mode. Het is dan ook zeker een aanrader om even een kijkje op haar blog te nemen. De foto’s op haar blog lijken als uit een tijdschrift en ze is ook nog eens heel knap. Echt iets om jaloers op te zijn. Ik ben trots om te zien dat een blogster als zij een Nederlander is, het zal me niets verbazen als we in de toekomst nog veel van haar gaan horen.

xx Lisa

bron: http://www.neginmirsalehi.com

Geef een reactie

