Gift wrapping art

De heerlijke wintermaanden staan weer voor de deur en dan schreeuwt mijn hoofd altijd heel hard: cadeautjes! Behalve natuurlijk de inhoud is na mijn mening de verpakking de helft van het plezier. Niets leuker van een mooi verpakt pakje op je te zien wachten. Omdat ik dit zo leuk vind ben ik ook altijd druk bezig om andermans kadootjes zo mooi mogelijk te presenteren. Om te beginnen is hier een simpel voorbeeld van hoe je je cadeau gewoon netjes inpakt. Later zal ik nog een paar posts doen met ideeën om je cadeautje net even iets bijzonderder te maken.

gift wrapping

xx Lisa

Bron: stylelogistics.com

Geef een reactie

