Be smart | Inpaklijst voor deze zomer

vacation Vacation 2

In Nederland is het nu heerlijk weer, maar de meeste mensen gaan binnenkort waarschijnlijk het buitenland bezoeken. Helaas gaat dit vaak samen met inpakstress en dan kom je er op je vakantiebestemming vaak nog achter dat je bepaalde dingen vergeten bent. Daarom heb ik sinds ongeveer een jaar een inpaklijstje op mijn telefoon staan die ik voor vertrek altijd even naloop. Zo vergeet ik niets meer. Omdat het mij zo bevalt, wil ik mijn lijstje ook graag met jullie delen en hopelijk vergeten jullie (eventueel met eigen toevoegingen) ook niet meer. Veel plezier op vakantie allemaal!

Lingerie
Sokken
Kleding
Pyjama
Onderhemdjes
Badkleding
Telefoon+ oplader
Fotocamera
Sieraden

Toiletartikelen
De pil
Tandenborstel
Tandpasta
Nagelsetje
Shampoo
Crèmespoeling
Heatprotector
Parfum
Reinigingsmelk
Deo
Speldjes
Stijltang
Wattenschijfjes
Wattenstaafjes
Borstel
Vaseline

Make-up
Foundation/ BB cream
Blush
Eyeliner
Borstels
Mascara
Lipgloss/lippenstift
Eyebrow kit+ wenkbrauwgel

In handtas
Portemonnee
Noodkit
Sleutels
Paspoort?
Waterflesje
Zonnebril

xx Lisa

Geef een reactie

