Valentijn

valentijn

Valentijn is natuurlijk heel leuk, maar wel stressvol. Ik loop nu al weken lang iedereen te vervelen met vragen als “wat moet ik  kopen?”, “wat moet ik aan?”, “wat moet ik doen?”. Inmiddels heb ik het allemaal wat meer op een rijtje.

Ten eerste heb ik geregeld dat hij alles rondom valentijn aan mij overlaat. Ik besloten om alle clichés op een rijtje te zetten, gewoon omdat ik dat super leuk vind. Ik schop de rest van mijn gezin het huis uit, dek de tafel met kaarsen en al, zet romantische muziek op, kook voor hem en zorg gewoon dat alles helemaal naar z’n zin is. Ik denk dat ik Lemon Chicken Basil pasta voor hem ga koken (het recept kunnen jullie op mijn receptenpagina vinden) omdat we allebei helemaal gek zijn op de Italiaanse keuken. Qua cadeau geef ik een luchtje en iets persoonlijks. Volgens mij zit je altijd wel goed met een luchtje, maar het is ook heel leuk om hem bijvoorbeeld een dagje weg te geven. Ook mijn vriendinnetjes zal ik dit jaar niet met lege handen laten staan, ook voor hen zal ik allemaal iets kleins kopen om te laten zien dat ik ze waardeer. Natuurlijk bekijk ik voor 14 februari nog een miljoen make-up tutorials met romantische looks en ik doe een mooie knalrood jurkje aan.

Het gaat er natuurlijk vooral om dat je geniet en er een heerlijke dag van maakt!

xx Lisa

Geef een reactie

