Review | Trind nail repair

20130119-104941.jpg

Van mijn oma kreeg ik voor mijn zeventiende verjaardag deze nagelverharder. Ik verwachte een product zoals alle anderen, maar dit is echt het beste nagelproduct tot nu toe. Van zielige stompjes ben ik naar mooie stevige nagels gegaan. Trind belooft:

“Trind Nail Repair is een effectieve nagelversterker die je nagels sterk maakt en soepel houdt. De nagels drogen met dit product niet uit en verkleuren niet. De unieke formule van Trind zorgt ervoor dat de eiwitmoleculen in de nagel stevig aan elkaar worden gekoppeld, waardoor een rigide netwerkstructuur wordt verkregen en de nagel sterker wordt. Belangrijk detail hierbij is dat het natuurlijke nagelvocht niet verloren gaat. De nagel blijft op die manier soepel en ziet er verzorgd uit.”

En dit is ook precies wat je krijgt. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je twee weken lang elke dag een nieuwe laag aanbrengen, maar ik doe het heel eigenwijs gewoon één keer op en werk het bij wanneer het afbrokkelt. Het geeft je nagels een heel subtiel roze kleurtje en laat ze er veel gezonder uitzien. Inmiddels gebruik ik het ook veel als basecoat onder leuke kleurtjes nagellak omdat het dan even goed werkt en je nagels er ook nog blij uitzien.

Dus voor iedereen wiens nagels wel een boost kunnen gebruiken: Trind nail repair is het beste wat je kan gebruiken voor een heel redelijke prijs ( € 13,95) en het is verkrijgbaar bij o.a de Etos. Echt een wondermiddeltje.

xx Lisa

Geef een reactie

