Freedom

Tumblr_m677ra6yfm1rvr4q3o1_500_large

Het zonnetje schijnt, de vogeltjes fluiten, ik kom net uit school en ik kan nu met eerlijkheid zeggen dat ik klaar ben voor dit schooljaar! Ik ga (thank god) over naar het volgende jaar, maar eerst ga ik nu heerlijk genieten van mijn vakantie. Ik heb er vreselijk veel zin in en ik zit nu al in de Viva Italia sfeer. De afgelopen dagen zit standaard op het balkon om een beetje een kleurtje op te doen, maar vooral omdat het gewoon heerlijk weer is.

Naast mijn tripje naar Italië heb ik nog een familie en een vriendinnen weekendje op de agenda staan. Verder ga ik morgen met mijn gezinnetje naar de Efteling en overmorgen met school naar Movie Park Germany. Het belooft een topzomer te worden.

Nu ga ik lekker op het balkon liggen en genieten van het mooie weer. Dus meiden, maak er een zomer van om nooit te vergeten!

xx Lisa

Geef een reactie

