Love | Essie

Ik heb vorige maand helaas mijn Glossybox opgezegd (zodat ik aan het einde van de maand wat meer geld zou overhouden). Maar, ik had nog wel een nagellakje van de vorige keer staan. Ik heb er nu spijt van dat ik hem niet eerder geprobeerd heb want: hij is geweldig! Mooie kleur die in één keer helemaal mooi dekkend is, lekker breed kwastje en hij droogt super snel. Wat wil je nog meer in een nagellak?

Hierboven zie je de zomer collectie van dit jaar. Ik heb de knalroze die je rechtsboven ziet. De kleur is net zo helder op je nagels als in het potje. Een potje van Essie kost 9.95 en is sinds kort verkrijgbaar bij de Etos.

xx Lisa

One comment

Geef een reactie

