Give | Last minute moederdagtips

Het is een beetje laat, maar ik schrijf dit evengoed nog voor de mensen die nog in de stress zitten voor morgen of gewoon voor volgend jaar. Een moederdag cadeau. Het is heel leuk om je mams eens per jaar extra blij te maken, maar het kan soms ook best moeilijk zijn. Wat moet je je moeder nu weer geven?

Ik raad aan om vooral een paar weken van tevoren al in je agenda te schrijven dat het binnenkort moederdag eraan komt. Zodra je dat ziet moet je gaan opletten. Let op of je iets hoort wat je moeder wil hebben of in ieder gaval iets dat je haar kan geven. Om even een voorbeeld te geven: mijn moeder is net geopereerd aan haar arm. Hierdoor kan we haar handen niet helemaal goed verzorgen. Ze lakt dus ook haar nagels niet. Ik ga haar morgen een “waardebon” geven voor een maand handverzorging. Ik geef haar een maand lang elke week een manicure. Ik maak mooie kaart zodat het ook een beetje leuk geven is.

Geef er altijd je eigen draai aan zodat het bij jouw moeder past. Qua ontbijt op bed maak je lekker een bakje fruit, een gekookt eitje en een paar pannekoekjes. En loop s’morgens met een grote lach haar slaapkamer binnen. Zo kan haar dag niet meer stuk!

xx Lisa

Geef een reactie

