Be Smart | Satijnen kussensloop

Tumblr_lgk6quyf7z1qc4obho1_500_large

Van mijn lieve oma heb ik (op mijn verzoek) met kerstmis een mooie satijnen kussensloop gekregen. Ik had namelijk gelezen dat dit werkt tegen: Klitten, beschadigd haar, puistjes en rimpels (niet dat ik daar last van heb maar het kan geen kwaad). Dit zou komen door de gladde structuur. Ik moet toegeven dat ik eigenlijk geen verschil merk, maar het ligt wel heel lekker! Als je s’avonds je bedje inkruipt en je ziet zo’n prachtig luxe kussentje voor je klaar liggen is dat natuurlijk heel fijn. Ik weet niet hoe mijn huid er uit zou zien als ik zonder satijnen kussensloop zou slapen, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik er echt beter uitzie.

xx Lisa

Geef een reactie

