Dream | Waar ik van droom

Tiffany-and-co-holiday-2010-ad-campaign-291110-1_large

tiffanyco.jpg

Ik ben redelijk ambitieus ingesteld. Ik wil vaak meer dan ik kan hebben. Zo wil ik eigenlijk mijn vwo afronden met dikke tienen ookal weet ik dat ik heel blij mag zijn met achten. Daarna wil ik naar het buitenland om geweldige ervaringen op te doen. Vervolgens wil ik graag terug naar Nederland om hier een geweldige studie te gaan volgen. Waar ik mijn toekomstige man ontmoet waarmee ik een paar geweldige kinderen krijg.

Omdat ik dan een goede opleiding heb vind ik hopelijk een baan die ik heel leuk vind en waarmee ik mezelf goed kan onderhouden. Samen met mijn geweldige liefhebbende man koop ik dan een huis waar ik nu alleen maar van kan dromen, waar we vervolgens samen de kinderen opvoeden. Een vrolijke hond en een kat die vaak op schoot komt liggen maken het plaatje helemaal compleet

Het is jammer dat ik weet dat de kans dat al deze dromen uitkomen ongelofelijk klein is, maar dromen mag altijd toch?

xx Lisa

Geef een reactie

