Review | Eerste Glossybox

Ik scheef laatst al dat ik hem had besteld en nu heb ik hem ook echt in huis: De glossybox. Voor dat ik er ook maar iets over zeg wil ik de makers complimeteren over de verpakking: Wouw. Ik werd helemaal blij van de felroze valentijngerelateerde verpakking en het mooie strikje.

Het eerste produt in de doos dat me opviel was de bijna fullsize creme van deze maand. Ik draaude hem open en hij was GEEL! en hij ruikt zo heerlijk. Het is een echt feestje op je huid. Hij wordt aanbevolen als dag en nachtcreme maar, ik zou hem alleen als nachtcreme gebruiken omdat hij best vet is voor iemand met een normale huid (tenzij je graag de hele dag met een glimmend kopie rondloop).

Daarna zag ik een langwerpig potje wat haarspray bleek te zijn, hier was ik persoonlijk niet heel blij omdat ik een trouwe klant van Wella ben op het gebied van haarproducten. Al bleek dit wel een heel goede spray. Het heet Redken Quick Dry 18 spray.

Toen had ik ineens “Maria Galland Doux Gommant Visage 41” in mijn hand. Het koste me even om uit te vinden wat dit is en het bleek scrub te zijn. Ik scrub mijn huid sinds kort trouw 1 keer per week met abrikoos scrub van Himalaja (een echte aanrader). Als die op is zal ik deze proberen en horen jullie of die net zo goed is als mijn huidige scrub.

Er zat ook een douchegel in. Hier was ik een beetje teleurgesteld over want aangezien de feestdagen net zijn afgelopen heb ik een gigantische voorraad douchegel (het zit altijd in die cadeauverpakkingen). Hij ruikt wel heel lekker en schuimt goed dus het is wel een aanrader voor degene die niet in mijn situatie zit. L’Occitane Cherry Blossom Shower Gel.

Ik dacht dat ik uitgekeken was tot mijn vader me wees op een “potlood” dat er ook nog inzat. Dit potlood is het Golden Rose Jumbo Eyeshadow Pencil. Deze kon ik direct proberen. Hij is mooi subtiel dus makkelijk overdag te dragen, maar ook s’avonds als je een dikkere laag aanbrangt en hem gebruikt met andere oogschaduw. (die ik heb gekregen is veel lichter dan die je op de foto ziet, wat ik persoonlijk mooier vind)

Ter ere van Valentijn kregen we een klein spiegeltje cadeau. Die je handig bij je make-up in je tas kan bewaren. Altijd leuk. Deze maand waren er trouwens voor het eerst verschillende versies van de glossybox. Na aanleiding van de gegevens die je moest invullen bij het aanvragen van het abonnement hebben ze jouw producten geselecteerd. In mijn geval had ik lieven de lipgloss gehad die andere mensen ook kregen i.p.v de douchegel.

Hebben jullie de glossybox ook, willen jullie hem bestellen of vinden jullie het maar niets?

xx Lisa

Geef een reactie

