New In | De Glossybox

Glossybox

In Amerika was het al een gigantisch succes en nu heeft Nederland het ook: de Glossybox. Een luxe doos waarin je, voor een klein maandelijks bedrag, elke maand de nieuwste beautyproducten ontvangt.

Het bestaat al een paar maanden maar, nu ben ik ook om. Ik heb de uitvoering van Januari besteld en ik kan niet wachten tot hij aankomt. Hierboven zie je het prachtige uitelijk waar ik persoonlijk van ga kwijlen en hyperventileren. Ik heb gehoord dat de producenten in de rij staan om hun product in de doos te krijgen waardoor wij dus elke maand de allerleukste producten krijgen. Elke maand zitten er ongeveer vijf miniatuur producten in, waardoor je denkt: dat kan ik toch ook gewoon gratis in de winkel krijgen? Maar Als je ziet wat er vorige maanden in zat ik het je geld 100% waard, want behalve miniaturen zaten er ook een heel aantal producten van normale grootte in en de miniaturen waren ook van aanzienlijke grootte.

De maandelijkse prijs inclusief verzendkosten is 12.50. Ik ben absoluut fan al is het alleen maar voor de mooie verpakking (die dozen kan je trouwens best bewaren om dingen in op te bergen). Bij het bestellen van de doos moet je je persoonlijke voorkeuren wat betreft beauty, je huidskleur, favoriete geuren enz. invullen. Zodat ze niet iemand met een blanke huid een product voor een getint iemand toesturen, slim toch?!

xx Lisa

One comment

Geef een reactie

